Service
Winkelwagen
Menu
Dierendag komt eraan! Profiteer van kortingen tot 35% Lees meer
Herhaal mobiel

1. Vind je favoriete product

Kies je favoriete product en selecteer ‘herhaalbestelling’ voor extra gemak! Deze producten herken je aan het groene herhaal label.

herhaalbestelling-1

2. Kies je leverfrequentie

Selecteer je gewenste leverfrequentie en geniet van het gemak van levering rechtstreeks aan je deur. Je kunt je herhaalbestelling altijd gratis pauzeren of annuleren.

herhaalbestelling-2

3. Profiteer van 6% korting

Trouwe klanten van Medpets verdienen het beste! Daarom ontvang je op iedere herhaalbestelling 6% korting. Zorg ervoor dat jouw huisdier altijd kan genieten van zijn favoriete producten, zonder dat je teveel betaalt!

herhaalbestelling1

Wat gebeurt er na mijn eerste herhaalbestelling?

Na je eerste herhaalbestelling ontvang je van ons, 9 dagen voor de levering een e-mail met informatie over je aankomende bestelling, inclusief een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, krijg je een bevestiging op de bedankpagina en wordt je bestelling op de door jou gekozen datum afgeleverd.

Indien de betaling nog niet is voldaan, ontvang je na twee dagen een betalingsherinnering per e-mail. Heb je dan nog steeds niet betaald? Geen zorgen, na vier dagen krijg je een tweede herinnering.

Mocht er na de herinneringen nog steeds geen betaling zijn ontvangen, dan wordt je herhaalbestelling eenmalig overgeslagen. Je ontvangt hierover een bericht per e-mail, zodat je altijd op de hoogte bent van je bestelling! Heb je nog vragen? Bekijk de veelgestelde vragen onderaan de pagina.

Populaire herhaalproducten

Hondenvoer abonnement

Met Medpets Herhaal hoef je je geen zorgen meer te maken over het op tijd bestellen van hondenvoer. Met dit hondenvoer abonnement krijg je het gewenste voer regelmatig thuisgestuurd en profiteer je altijd van korting!

Voordelen hondenvoer abonnement

  • Je hoeft nooit meer de deur uit voor voer
  • Je komt nooit meer zonder voer te zitten
  • Je profiteert altijd van korting
  • Je hoeft geen zware zakken meer te sjouwen

Herhaalproducten voor jouw huisdier

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een herhaalbestelling plaatsen?

Kies je favoriete producten voor een herhaalbestelling en bepaal de leverfrequentie. Ga vervolgens naar je winkelmand en selecteer de gewenste betaalmethode. Nadat je je gegevens hebt ingevuld en je order hebt betaald is het een kwestie van wachten tot je bestelling binnen komt! Voor alle volgende herhaalbestellingen ontvang je een e-mail met een betaallink.

Kan ik een andere bezorgdatum kiezen?

Ja, via je account kun je de bezorgdatum wijzigen of er voor kiezen om de bestelling direct te versturen. Wanneer je de bezorgdatum wijzigt zal dit je nieuwe leverfrequentie worden.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

9 dagen voor levering ontvang je van ons een e-mail met de verwachte leverdatum. Zo weet je ruim van te voren wanneer je je bestelling kunt verwachten. Dit is ook op ieder moment terug te vinden in je account.

Kan ik producten toevoegen aan mijn herhaalbestelling?

Nee, dit is momenteel niet mogelijk.

Kan het bedrag van mijn herhaalbestelling wijzigen?

Aangezien de prijzen van producten fluctueren kan het voorkomen dat je een ander bedrag moet betalen dan bij eerdere bestellingen. Je kunt je herhaalbestelling te allen tijde pauzeren of stopzetten indien gewenst. Is je product in de aanbieding? Dan wordt dit uiteraard meegenomen in de prijs!

Wat als mijn product niet meer leverbaar is?

Wanneer jouw favoriete product niet meer leverbaar is, wordt de herhaalbestelling geannuleerd en ontvang je van ons een e-mail.

Kan ik een herhaalbestelling plaatsen zonder account?

Nee, om een herhaalbestelling te kunnen plaatsen is een account vereist.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95 inclusief BTW. Voor bestellingen vanaf € 89 zijn de verzendkosten gratis.

Hoe kan ik het productaantal en de herhaalfrequentie aanpassen?

In je account heb je de mogelijkheid om het productaantal en de herhaalfrequentie aan te passen. Is je order al in verwerking? Dan gelden de wijzigingen pas op de eerstvolgende order.

Wat kan ik doen als ik niet thuis ben, bijvoorbeeld vanwege vakantie?

Als je niet thuis bent, bijvoorbeeld vanwege vakantie, kun je ervoor kiezen om de volgende levering over te slaan. Dit kun je eenvoudig regelen via je account.

Wat zijn de voordelen van een herhaalbestelling?

Met een herhaalbestelling hoef je je nooit meer zorgen te maken dat je zonder je favoriete producten komt te zitten, daarnaast profiteer je op iedere bestelling van 6% korting.

Hoe kan ik mijn herhaalbestelling pauzeren of stopzetten?

Wil je je herhaalbestelling graag stopzetten of pauzeren? Dit kan gemakkelijk via je Medpets account. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Hoe kan ik mijn herhaalbestelling betalen?

Je betaalt je herhaalbestelling met je gewenste betaalmethode. Dit kan Ideal, creditcard, Paypal of Riverty/Afterpay zijn. Voor de volgende herhaalbestelling ontvang je een e-mail met een betaallink. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling via je account te betalen.

Kan ik producten verwijderen uit mijn herhaalbestelling?

Een herhaalbestelling bestaat maar uit één product. Heb je een order geplaatst met meerdere herhaalproducten? Dan wordt je order gesplitst in de vervolgorders.

Wat als mijn product niet op voorraad is?

Het kan wel eens voorkomen dat je favoriete product tijdelijk niet op voorraad is. In dit geval wordt de herhaalbestelling eenmalig overgeslagen en ontvang je van ons een e-mail waarin we dit melden.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn herhaalbestelling niet betaal?

Het kan wel eens gebeuren dat je vergeet je bestelling te betalen. Twee dagen na de eerste mail ontvang je een mail met een betalingsherinnering. Wanneer de order wederom niet wordt betaald ontvang je na vier dagen nog een betalingsherinnering. Na zes dagen, wordt de herhaalbestelling eenmalig overgeslagen. We zullen dit je per mail laten weten.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij Medpets kun je betalen met Ideal, Creditcard, PayPal of Riverty/afterpay.

Wat moet ik doen als ik eerder zonder product zit dan verwacht?

Als je eerder zonder je product komt te zitten, kun je via je account kiezen om de volgende herhaalorder direct te laten versturen. Je ontvangt dan direct een betaallink en de order wordt verwerkt zodra de betaling binnen is. De volgende leverdatum wordt dan weer berekend op de verzonden order.

Kan in mijn factuur- en bezorgadres wijzigen?

Ja, in je account kun je zelf je factuur- en bezorgadres wijzigen. Als er al een order openstaat om te verwerken, zullen de wijzigingen pas gelden voor de volgende order.